معاون وزیر آموزش و پرورش از صدور مجوز فعالیت حضوری آموزشگاههای علمی، زبان و مراکز وابسته به سازمان مدارس غیردولتی در تابستان امسال خبر داد و اعلام کرد که این کلاسها با هدف جبران وقفه تحصیلی و تأمین نیازهای آموزشی دانشآموزان بلافاصله پس از پایان امتحانات خردادماه آغاز میشود.
دانشگاههای دولتی موظف شدند با هدف تسهیل فعالیتهای پژوهشی، به دانشجویان غیربومی در شهر محل سکونتشان خدمات آموزشی ارائه دهند؛ با این حال بازگشت کامل به آموزش حضوری منوط به بهبود شرایط عمومی و تصمیمگیری مراجع ذیصلاح است.
مدیرکل بازرسی وزارت آموزش و پرورش از ارائه بستههای آموزشی آفلاین در کنار آموزشهای برخط به دانشآموزان خبر داد و بر بازگشایی حضوری مدارس از اول مهر تأکید کرد.