معاون بهرهبرداری شرکت آب منطقهای تهران با تشریح وضعیت کاهشی ذخایر سدهای تهران و ادامه خشکسالی، تأکید کرد که با وجود بهبود نسبی بارشها بحران آب همچنان پابرجاست.
آمار جدید نشان میدهد سدهای تهران با وجود ادامه خشکسالی در وضعیت مناسبی قرار ندارند و مصرف بالای آب در پایتخت ضرورت صرفهجویی شهروندان را دوچندان کرده است.