وزیر آموزشوپرورش دستور گسترش چندبرابری کلاسهای جبرانی رایگان تابستانی را برای جبران افت تحصیلی، کاهش فقر یادگیری و جلوگیری از ترک تحصیل دانشآموزان صادر کرد.
وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر ممنوعیت دریافت شهریه و لزوم ثبتنام محدوده جغرافیایی، از تحول در چهار حوزه ساختاری و برنامهمحور برای تحقق عدالت آموزشی خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت که ارزشیابی پایانی دانشآموزان پایههای هفتم تا دهم و دروس نظری غیرنهایی بهصورت غیرحضوری و بر اساس عملکرد طول سال تحصیلی در بستر شاد انجام میشود.
رئیس اداره اطلاعرسانی آموزش و پرورش شهر تهران از پیشبینی دو سناریوی حضوری و غیرحضوری برای امتحانات پایههای هفتم تا دهم خبر داد و گفت که تصمیم نهایی هفته آینده ابلاغ خواهد شد.