رئیس سازمان نظام پزشکی از برخورد جدی با تبلیغات غیرمتعارف پزشکان و استفاده غیرحرفهای از فضاهای درمانی در فضای مجازی خبر داد و از تشکیل قرارگاه ویژه نظارت در این زمینه خبر داد.
رییس سازمان نظام پزشکی کشورمان در نامهای به مقامات ارشد نهادهای بینالمللی حوزه سلامت، خواستار اخراج آمریکا و اسرائیل از مجامع بینالمللی حوزه سلامت شد.
رییس کل سازمان نظام پزشکی ضمن اشاره به آسیب ۲۰ مرکز درمانی در پی حملات آمریکایی صهیونی در کشورمان و شهادت حدود ۱۰ تن از کادر بهداشت و درمان، در عین حال بر آمادگی مراکز درمانی در ارایه خدمت به مجروحان تاکید کرد.