مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو با هشدار درباره کاهش ذخایر دارویی کشور اعلام کرد ۸۵ قلم از ۷۰۰ داروی ضروری با کمبود مواجهاند و حدود هزار قلم دارو نیز در معرض کمبود قرار دارند.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: قرار بود ذخایر استراتژیک دارویی کشور تقویت شود تا در شرایط بحرانی با مشکل مواجه نشویم، اما همچنان کمبودها ادامه دارد.