وزارت بهداشت با هشدار نسبت به کلاهبرداریهای مرتبط با «فروش صندلی» در دانشگاههای علوم پزشکی تأکید کرد پذیرش دانشجو صرفاً از طریق کنکور و سامانههای رسمی انجام میشود.
معاون پرستاری وزارت بهداشت اعلام کرد با وجود نیاز مراکز درمانی به پرستار، سختی کار و نامتناسب بودن نظام پرداخت باعث شده بسیاری از فارغالتحصیلان این رشته تمایلی به استخدام نداشته باشند.