تیم خاتون بم، پرافتخارترین باشگاه فوتبال زنان ایران با ۱۲ عنوان قهرمانی لیگ برتر، این روزها در آستانه یکی از تلخترین اتفاقات تاریخ خود قرار گرفته است؛ اتفاقی که اگر برای آن چارهای اندیشیده نشود، میتواند به حذف نماینده ایران از لیگ قهرمانان زنان آسیا منجر شود.